Tko sam ja?

Ninuška, 26 godina, mlada teta učiteljica! :)
Sklona sam nezgodama pa mi nikad nije dosadno! :)
Bit će ovdje svega, i zgoda i nezgoda, omiljenih stvari iz života, pa čak i pokoja slikica mojih make upova :D

Dobrodošli i uživajte!

nedjelja, 6. studenoga 2011.

Mice mace / Kittens

Za dragu Biberlee, stavljam sliku svojih beštija! :D

Članovi moje uže obitelji su i tri cice mace: Lino, Luna i Lilica.

Lino je crni macan, ima oko 6 mjeseci, predivnu dlaku, oštre pandže i dobar njuh pa mi stalno donosi ptičice, guštere, pa čak i nekoliko miševa! Jako se voli maziti i papati, igrati u travi i loviti životinjice.

Luna je mala crno bijela čupava gospođica, s repom kao u vjeverice. Ona je malo mlađa od Lina, ima oko 5 mjeseci i u moj dom je stigla otprilike mjesec dana nakon Lina. Malo je i strašljiva, da se na draganje samo kad njoj paše, ali za hranu će se uvijek izboriti. Posebno voli mačje štapiće iz DM-a, za to bi i ona i Lino ubili! :))

Draga naša Lilica je već veteranka. :) Ima oko 4 godine i prekrasna je šarena mačka. Mirna je, dobra, dobra lovica, ali ima jednu manu: skakanje po stolu i sudoperu i krađa mesa. :D Moja mama uvijek šizi kad je Lilica u kući i skače! :) Došla nam je bila kao mala maca jedne jeseni, a ja nisam mogla odoliti da je ne zadržim :) Dobro je prihvatila Lina i Lunu. :)

Dosta priče, evo slika!


Lino sa 2 mjeseca <3 / Lino with 2 months


Danas sam stigao! / Today I arrived!


U ovoj kutiji sam stigao kod Ninuške :) / I came to Ninuška in this box :)


Igračkica / Toy


Volim spavati na gazdama :) / I love to sleep on my masters :)


Volim se i igrati u dvorištu! / I love to play in my garden!



A onda sam malo narastao...i dobio ogrlicu: 


Lilica i njene egzibicije na drvetu :D 


Veliki Lino odmara 


Luna


Volim se šuljati po kauču


Šta nas gledaš, pusti nas van! / What are you waiting for? We want out!




Mala spavalica


Bratska ljubav..




Hej! What are you looking at? :)


Zanimljivo mjesto za spavanje :)) Na DRinkopolyju, ispod police s televizijom :)




Lilica odmara :) 

Kkao vam se sviđaju moje mice? :) / How do you like my cats? :)

Ninuška


Broj komentara: 10:

  1. Luna je predivna, so fluffy I'm gonna die :)

    Lilica je šefica, to se vidi, baš zanimljive šare ima!

    Lino vražićak :)
    Ne znam da li nose te ogrlice i kad su vani, to im smeta da love, ako ti i pored toga donose miševe i guštere onda su stvarno izvrsni lovci! :)
    Mojima mama ne da u kuću, pa čekam da se odselim, da makar jednu uzmem sebi u kuću...:maz, maz:

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je Lino ljubimac moj <3 A i on mene jako voli :) Ogrlice nose stalno, svo troje, ovi manji imaju i zvončić, ali love ko ludi, posebno Lino. A Luna je ljeti stalno guštere nosila :)
    Meni su Lino i Luna u kući, puštam ih i van naravno, dosta su po vani, po noći još uvijek pustim vrata od balkona otvorena da mogu van ili unutra.
    Lilica bude kod mojih, a počela je i kod mene dolaziti na spavanje, pa je pustim, ona je dobra, neće pišat niti kakat unutra. Ja živim posebno, u svojoj kući, ali smo spojeni starci i ja, tako da smo u istom dvorištu :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kako su slatki :))

    Lino je identičan mom Crnom (znam, vrlo originalno ime), a tu su negdje i po uzrastu.

    Samo me strah da je ovo ovisnost, ja bih sad sve mačiće koji nemaju kud kod sebe, a u stan to baš i ne ide :D

    OdgovoriIzbriši
  4. @Cyber Bosanka: Haha, ma i ja bih udomila sve što mi uđe u dvorište, ali mama je razumna :D Ja sam imala brdo crnih mačaka i većina se zvala Nero. :D
    Ponekad požalim što sam ih uzela dvoje u kuću, a sad i Lilicu, ali kad ih vidim kako lipo spavaju i kad se maze mi bude drago :D

    Dannas ujutro me dočekao đumbus!! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Znam, vjeruj. Ja osim Crnog imam i njegovog brata blizanca Hadžu. I sve je Ok dok im ne padne na pamet da se ganjaju i igraju po stanu. Tad obično strada zavjesa, lampa i sve ostalo što im se nađe na putu :)

    Al' samo kad zagalamim na njih i oni me pogledaju onim svojim okicama - sve im oprostim :D

    OdgovoriIzbriši
  6. @ Danas su oko 6 ujutro gospoda Lino i Luna se odlučili igrati s mojim papirima za stručni ispit, nisu mi dali spavati, a i papiri su bili posvuda :) A nedavno je Lino počeo skakati na sudoper..:) Vidim ga da se sprema, opomenem ga, viknem..i gleda me, čeka..i onda skoči bez obzira :D

    Oprostim i ja brzo beštijama..:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala :) Je,. je, slatkica mala :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lino je precrtana Ari - moja maca! Oke, njuška, ma isti su! Sad mi dođe da i ja napišem post o svojoj ljubavi, baš si mi dobru ideju dala. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Napiši, napiši!!! :)) Baš bih ga voljela vidjeti :)

    OdgovoriIzbriši

Roar!