Tko sam ja?

Ninuška, 26 godina, mlada teta učiteljica! :)
Sklona sam nezgodama pa mi nikad nije dosadno! :)
Bit će ovdje svega, i zgoda i nezgoda, omiljenih stvari iz života, pa čak i pokoja slikica mojih make upova :D

Dobrodošli i uživajte!

petak, 4. studenoga 2011.

Mali shopping u DM-u

HI! :)

Danas sam, kupujući svijeće i sredstva za čišćenje, gle čudom, naišla i na policu s essence proizvodima :)
I...kupila ovo:

Today, I was buying some candles and things for cleaning my home in domestic store, and came across essence shelf. So, naturally, I bought something:


Ovo rumenilo gledam već dugo dugo i do sada nikad nisam imala ili stavljala rozo rumenilo...ohrabrih se i kupih ga! Naravno, već sam ga isprobala i sviđa mi se! :) 

I like it very much, although this is my first pink blush :)


Ovo sam kupila neki dan, ne danas, ali isto je essence pa sam i to ubacila :) Kupila sam zeleni i smeđi gel liner. Zeleni me, moram priznati oduševio! 

I bought green and brown gel liner, and I am in love with green one! 


Prva, srebrna olovčica, još neisprobana..
First, the silver one is mine :) Haven`t tried it yet..:)


I rumenilo, slično boji koju volim vidjeti na svom obrazu :)

And last, this blush :) 

Imate li štogod od ovih stvarčica? Kako ste zadovoljni? :)
Do you have anything from this list? How are you satisfied?

Trenutno sam u Jane Austen fazi, danas pogledala Mansfield Park, Ponos i predrasude sam pogledala mali milijon puta (prošli tjedna dva puta), Emmu također prošli vikend, a jučer i Razum i osjećaji. Imam još jedan nepogledan.. :D 

I am in a mood for Jane Austen movies these days! :) Just watched Mansfeld park :) My favourite one is Pride and prejudice! :)

Pozdrav od Ninuške!! :)

3 komentara:

  1. Pogledaj sad Uvjeravanje :)

    Ovo Cute as Hell rumenilo je baš slatko, kod nas ta kolekcija nije ni dolazila, šteta. Jedva čekam da vidim kako na tebi izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ee, pa taj Persuasion imam :)) Skinula ga neki dan, ali nisma još pogledala ;) Najdraži mi je ipak Ponos i predrasude s Keirom :))

    Jučer sam prvi put stavila Cute as hell i lipi je :) Onda sam se narozila do kraja da vidim koliko rozo to može biti :D Ako treba ja ću ti kupit pa ti poslati, nije problem! ;) Poslikat ću se ovih dana pa ću staviti sliku :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam odustala od Essenca većinski, iako su mi njihove olovke i tuš u olovci predobri, nastavit ću ih kupovati. imam sad bazu za sjenila, jako dobra. dobar ulov ;)

    OdgovoriIzbriši

Roar!