Tko sam ja?

Ninuška, 26 godina, mlada teta učiteljica! :)
Sklona sam nezgodama pa mi nikad nije dosadno! :)
Bit će ovdje svega, i zgoda i nezgoda, omiljenih stvari iz života, pa čak i pokoja slikica mojih make upova :D

Dobrodošli i uživajte!

utorak, 18. listopada 2011.

Neutralni look / Neutral look

Evo jedan jednostavan, ajmo reći lagani cut crease look, koji je gotov za čas! :)

Here it is one very easy neutral, sort od cut crease look! Done in a minute! :)



Avonova neutralna paleta
Avon neutral palette
Koristila sam prvu, treću, šestu i zadnju boju.
I used first, third, sixth and last eyeshadow.


Final look



Tuš mi nije savršen, to mi je mali trn u oku :D Ali uživo izgleda sasvim dobro :) 
Catrice gel liner
I have problems with getting perfect line, but in person this looks ok :) 

Za cijeli look koristila sam / For this look I used:
Lice / Face: 
Oriflame podloga (Iriflame face primer)
Nivea tekući puder / Nivea liquid foundation
Manhattan rumenilo / Manhattan blush

Oči / Eyes
Nyx baza / Nyx eye primer
Avonova neutralna paleta / Avon neutral palette
Catrice gel liner
Maybelline žuta maskara / Maybelline yellow mascara 100% black



Puno pozdrava od Ninuške! :) 
See ya later! :)

4 komentara:

Roar!