Tko sam ja?

Ninuška, 26 godina, mlada teta učiteljica! :)
Sklona sam nezgodama pa mi nikad nije dosadno! :)
Bit će ovdje svega, i zgoda i nezgoda, omiljenih stvari iz života, pa čak i pokoja slikica mojih make upova :D

Dobrodošli i uživajte!

subota, 15. listopada 2011.

Dašak jeseni - tutorial

Odlučih ovaj blog preoblikovati :) Stavljat ću ovdje svoje tutoriale i samo lookove. :) Nikakvih recenzija neće biti jer mislim da nisam dovoljno kompetentna za to, a i to mi je dosadno :D

Uživajte u prvome :)



Ove boje sam koristila i to navedenim redoslijedom :)


Prvo sam nanijela najsvjetliju boju na cijeli kapak.(1)


Na vanjski dio kapka, pa do sredine sam nanijela tamnije sjenilo (2)




Po sredini kapka nanijela sam rozo sjenilo (3) i dobro sve stopila zajedno.



U pregib oka (iliti crease) stavljam najtamnije smeđe sjenilo (4)




Nakon nanošenja malo omekšavam rubove sjenila četkicom za blendanje


Ispod obrva nanosim svijetlo sjenilo iz Avonove neutralne palete, ali možete staviti koje god vama sjenilo paše i to dobro stopiti. 


Ispod oka na vanjski rub stavljam sjenilo broj 2, a u unutarnji rub sjenilo broj 1.


Ovako to sad izgleda. Naravno, ako se slikate kako spada nećete izgledati nadrogirani kao ja :)


Tuš ili gel liner ili što već koristite stavite na kraju i uvijte trepavice po potrebi. 


Stavite maskaru i rumenilo i gotovi ste! O da i na usne stavite labello ili sjajilo ako ih koristite! :)

To je to! 

Proizvodi koje sam koristila su:
Podloga: Oriflame baza za lice i Nivea tekući puder
Oči: Nyx baza, 88 shimmer paleta Coastal scents, Catrice gel liner, Maybeline žuta maskara
Obrazi: Manhattan rumenilo
Usne: Oriflame "labello" da ga tako nazovem :)

Mislim da je to sve :) Ako imate kakvih pitanja - pitajte! :)

Pozdrav od Ninuškee :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Roar!