Tko sam ja?

Ninuška, 26 godina, mlada teta učiteljica! :)
Sklona sam nezgodama pa mi nikad nije dosadno! :)
Bit će ovdje svega, i zgoda i nezgoda, omiljenih stvari iz života, pa čak i pokoja slikica mojih make upova :D

Dobrodošli i uživajte!

nedjelja, 16. listopada 2011.

Posmeđilo je lišće...


Konačni look....bilo bi dobro počupat i obrve prije slikanja..:D



Na cijeli kapak nanesite svijetlozeleno sjenilo


Pa na vanjski dio oka tamnije zeleno sjenilo


Na rub oka i u pregib još tamnije zeleno sjenilo po vašem izboru


Na vanjski dio donjeg ruba oka tamnozeleno sjenilo..


...a u unutarnji dio oka svijetlo sjenilo


Dodajemo smeđe u kut oka i lagano u pregib i sve dobro stopiti


Ispod obrva svijetlo sjenilo koje vam odgovara i sve stopite prstima ili četkicom


Bakreni tuš i maskara za kraj...i rumenilo


Gotovi smo!


Oba oka :)

Uživajte u jesenskim lookovima! :) 

Koristila sam:
Lice: * Oriflame baza za lice
* Nivea tekući puder
* Manhattan rumenilo

Oči: * Nyx baza za sjenilo
* 88 shimmer Coastal scents paleta
* Neutralna Avonova paletica
* Maybeline žuta maskara
* Nyx bakreni tuš 


Lip je dan kod mene, ali puše buretina i zima je, pa se grijem! :) Mačketinice se negdje vani igraju ili žicaju hranu kod moje mame :D 

Puno pozdrava od Ninuškeee! :)

Broj komentara: 5:

  1. ELF kistovi? Ja imam samo ovaj za sjenilo, kako si zadovoljna tim za blendanje (ako je to taj drugi)? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam nekoliko elfovih kistova: taj za sjenilo, za blendanje i jedan za u kut oka i pregib, a baš su mi jučer došli kistići elfovi isto za tekući puder i kabuki. Svim kistićima sam stvarno zadovoljna, posebno ovim za sjenilo i za blendanje. Ova dva još moram probati.

    Mislim da je to dobra alternativa ako ti se neda davat 100 kn za macove ili sigmine kistiće..iako jednom želim kupiti par macovih i sigminih...:)

    OdgovoriIzbriši

Roar!