Tko sam ja?

Ninuška, 26 godina, mlada teta učiteljica! :)
Sklona sam nezgodama pa mi nikad nije dosadno! :)
Bit će ovdje svega, i zgoda i nezgoda, omiljenih stvari iz života, pa čak i pokoja slikica mojih make upova :D

Dobrodošli i uživajte!

utorak, 8. studenoga 2011.

Cute-as-hell na meni! /Cute-as-hell on my face :)

Evo, isprobala, zadovoljna vrlo :) Na ovim slikama sam stavila možda mrvicu više nego što bih inače stavila, da se bolje vidi. Inače, jedan dan sam išla isprobati koliko stvarno ta roza može biti roza na obrazu. Ooo, može, itekako! :) Bila sma kao mali rozi klaun! :) Žao  mi je da to nisam poslikala! :D

Uglavnom, dragi mi je rekao da se njemu to tako "precrveno" ne sviđa! :D On svega voli umjereno! :)
Šminkala sam se i pod umjetnim svjetlom pa je to drukčije izgledalo. Meni se sviđa i ovako, iako inače, kad negdje idem stvarno stavim malo manje rumenila. :)





Na očima imam essence zeleni gel (cream) liner i žutu Maybelline maskaru, na ustima neki balzam od Oriflamea :) 

Ninuška

2 komentara:

  1. odlično ti stoji rumenilo, nemoj ga skidati! :D meni je dobro rumenilo tako teško naći, a kako u zadnje vrijeme kupujem ugl online još je teže hehe. dobar mi je kompletni look.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti! :) Ovo mi je prvo rozo rumenilo i jako mi se sviđa! :)

    OdgovoriIzbriši

Roar!