Tko sam ja?

Ninuška, 26 godina, mlada teta učiteljica! :)
Sklona sam nezgodama pa mi nikad nije dosadno! :)
Bit će ovdje svega, i zgoda i nezgoda, omiljenih stvari iz života, pa čak i pokoja slikica mojih make upova :D

Dobrodošli i uživajte!

subota, 29. listopada 2011.

Zeleni :) / Green

Hello svima! :)

Kako ste? :) Evo nakon dosta vremena konačno da je Ninuška napravila novi tutorial! :) Ovaj puta to je zeleni tutorial, moja omiljena boja općenito, kako na očima, tako i u svakodnevnom životu :) (Na faxu  me jedna kolegica zvala Shrek :D To dovoljno govori!).

After a long time I dicided to do a green tutorial. Green is my favourite colour of all times :) Durin college one of my coleges called me Shrek! :)) That says enough! :)

Ok, lets go! :)


POčetni look / without makeup


Prva stavljamo najsvjetlije zeleno sjenilo / Puting light green shadow


Na sredinu nešto tamnijeg sjenila / On the middle darker green


U kut oka još tamnijeg sjenila / In the corner even more darker green


U pregib najtamnije sjenilo iz palete / In the crease the most dark green from the pallete


U kut još malo crnog sjenila, pa onda stopiti sve lijepo / In the corner tiny bit of black eyeshadow, and then blend


Ispod oka u vanjski kut tamnije sjenilo, a u unutranji kut svijetlije sjenilo / Underneath the eye, in the inner corner light green, and on the outter corner darker green eyeshadow


Smeđa olovka / Brown pencil in the waterline


Green gel liner /Zeleni gel liner

To sad ovako izgleda / It looks like this


Ove sam četkice upotrijebila / I used these brushes


..i ovu paletu / and this pallete


Gotovo nakon maskare! / With mascara! :)



Tuš nije savršen znam hehe /Gel liner is not perfect, I knnow :)




To bi bilo to!! :) Nadam se da ćete isprobati! :) Ugodan vam vikend želim! :)

That´s it! Hope you enyojed and will try this look! :) Have a great weekend! :)

Broj komentara: 6:

  1. Super je look, zelenko dragi :)
    Jesi zadovoljna linerom? ja imam crni i Ok mi je, mjerkam i ljubičasti i zeleni, lijep se čini.

    Jedina zamjerka koju imam: tjeraš me da ti dođem kući i pobacam sve trake za kosu! Divno ti stoji puštena kosa, nemoj da me sekiraš! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Neee daj Bože da mi baciš trake!! :D:D Znam često i nositi traku ali s puštenom kosom, to mi isto lijepo stoji :) Sad je stvarno prljava pa nije dolazilo u obzir slikanje bez trake :)

    I hvala! :) Zadovoljna sam zelenim linerom, lijep je i postojan koliko mi se čini. Imam i smeđi, ali mi je zeleni bolji. A mjerkam i ja ljubičasti :D Nisam htjela odjednom 3 linera kupiti hehe:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo :) Volim zelenu na očima :) Ja ima crni liner i skroz sam zadovoljna, postojan je ne mrlja se. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti! :) Meni je ovaj zeleni isto super i čini se postojan :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bacit sve trake :D revolucija!
    Radije uloži u onaj Syoss šampon za suho pranje :)
    Meni spasi šiške, jer se zamaste od čela valjda.

    OdgovoriIzbriši
  6. Odbijam baciti trake!! Odbijam!! :D:D Dapače, tražim negdje kakvu crnu traku! :)) Što mogu, volim trake, a ponekad mi spase frizuru hehe :) Od Syossa sam nedavno odustala, užasno mi se perutala kosa :// Sad koristim Herbal essences :)

    OdgovoriIzbriši

Roar!